Faktury, zwroty i reklamacje

 

FAKTURY

Na wszystkie zamówienia realizowane w studiotapet.pl wystawiamy faktury vat.

- Faktura będzie zawierała dane, które podasz w trakcie rejestracji. Jeżeli podasz jeden adres oznacza to, że adres na fakturę i adres do wysyłki jest taki sam. Pamiętaj, że w przypadku danych firmowych musisz podać NIP.

- Faktura zostanie dołączona do przesyłki wraz z pozostałymi dokumentami.

- Faktura Pro Forma jest dostępna do pobrania w dowolnym momencie po zalogowaniu do Konta Klienta.

 

 ZWROTY

- Jeżeli jesteś Konsumentem, możesz oddać zamówione produkty w terminie 14 dni od dnia, w którym otrzymałeś przesyłkę. Nie zadajemy zbędnych pytań. Napisz, że chcesz oddać zakupione produkty i podaj nr rachunku bankowego, na który mamy zwrócić należność za produkty. Może to być zwykły e-mail, lub skorzystaj z gotowego formularza (pobierz go, wypełnij i prześlij) na adres: sklep@studiotapet.pl lub pisemnie pocztą tradycyjną na adres: PW GAMAR ul. Jagiellońska 84 , 85-027 Bydgoszcz.

- To, co wzajemnie dostaliśmy, oddajemy sobie w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, czyli np. w przypadku tapet możesz rozpakować i sprawdzić po 1 rolce z każdego zakupionego rodzaju. Oddajesz kompletne produkty bez żadnych śladów używania (bez zabrudzeń, rozdarć, deformacji, itp.) wraz z opakowaniem oraz ze wszystkim etykietami, nalepkami itp. Powinieneś postępować z Produktem mając na uwadze, możliwość jego ewentualnego, późniejszego zwrotu. Dostaniesz również zwrot kosztów przesyłki (w jedną stronę, do Ciebie).

- Zwrot produktów powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Wysyłkę do nas organizujesz sam i na swój koszt lub jak chcesz to my wyślemy kuriera do Ciebie po odbiór przesyłki, w tym przypadku również na Twój koszt, którego wysokość możesz sprawdzić na naszej stronie: www.studiotapet.pl/Sposoby-i-koszty-dostawy

- WAŻNE! Pamiętaj, że to nadawca paczki odpowiada za zapakowanie produktów w taki sposób, aby nie uległy uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli wyślesz do nas zwrot produktów, a one ulegną uszkodzeniu w transporcie to nie przyjmiemy uszkodzonej przesyłki. W obecności kuriera sporządzimy protokół szkody, który prześlemy do Ciebie. W takim przypadku będziesz mógł uzyskać odszkodowanie od Twojego przewoźnika.

- Zwrotu należności dokonamy w ten sam sposób w jaki Ty opłaciłeś zamówienie lub na wskazany przez Ciebie numer rachunku bankowego. Za zwrot należności nie poniesiesz żadnych kosztów.

- Niestety nie możesz oddać produktów wykonanych na Twoje indywidualne zamówienie np. takich jak fototapety indywidualne.

- Nie przyjmujemy zwrotów produktów wysłanych na nasz adres przesyłką za pobraniem.

 

REKLAMACJE

- Wszystkie produkty sprzedawane w studiotapet.pl są nowe i wolne od wad. Dokładamy wszelkich starań aby tak było, jednakże jeżeli zdarzy się tak, że otrzymasz wadliwy produkt możesz złożyć reklamację, a my postaramy się jak najszybciej załatwić ją zgodnie z Twoim żądaniem.

- Reklamacje możesz złożyć pisemnie w dowolnej formie na adres e-mail: sklep@studiotapet.pl lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: PW GAMAR ul. Jagiellońska 84 , 85-027 Bydgoszcz.

- Reklamacje rozpatrujemy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

- Możesz skorzystać z gotowego formularza zgłoszenia reklamacyjnego, podaj jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu i powodu reklamacji, w szczególności rodzaju, daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych wraz z nr telefonu i/lub Twoim adresem e-mail – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wyślij zgłoszenie e-mailem lub pocztą tradycyjną na adres podany wyżej.

- Następnie skontaktujemy się z Tobą i odbierzemy reklamowany produkt na nasz koszt.

- WAŻNE! W przypadku tapet i fototapet montaż powinieneś powierzyć profesjonalistom lub wykonać go samodzielnie zgodnie z instrukcją montażu. Każdorazowo załączona do przesyłki instrukcja montażu mówi o tym, że należy tapetę (fototapetę) przewinąć na całej jej długości i dokonać sprawdzenia jakości przed pocięciem i przyklejeniem do ściany. Tapeta (fototapeta) przyklejona do ściany oznacza, że zaakceptowałeś jej jakość. Tapety i fototapety przyklejone bądź zerwane ze ściany nie podlegają reklamacji.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl